woensdag 15 maart 2017

Mosaic photo frames , craft sensations.

Hallo allemaal ,

Dat alles mag en niets moet wil ik graag laten zien met deze mosaic photo frames van craft sensations.




Ik maakte er 3 totaal verschillende .
De eerste is op vraag van een vriendin die graag een klein cadozakje wou om af te geven met een centje in , voor Finn die 1jaar word . Ik maakte er dan dit van .
Ook de stempel die ik ervoor gebruikte is van craft sensations , ik kleurde deze in met de copic .
Het bijhorende zakje is bekleed met design papier tropical vibes .



Voor het tweede frame gebruikte ik plaksteentjes in plaats van de bijgeleverde steentjes , ook deze zijn van craft sensations .

Binnenin gebruikte ik een restje papier en stempelde ik er een tekst op van Lydia Boode . 

Met het derde frame heb ik wat aan het experimenteren geweest , ik had bij het gips kleur toegevoegd met alcohol inkt , maar dit was geen succes . 
Blijkbaar gaat alcohol inkt en gips niet samen want de kleur verdween gewoon . 
Dus probeerden we iets anders en ik gebruikte chalkboard paint van action .
Dit lukte heel goed en zo kwam ik op het idee om ook de binnen en achterkant hier mee te verven . 
het leuke is dat je nu op de kader een boodschap kan schrijven met krijt en ook weer verwijderen .



Groetjes Ann 




0 reacties:

Een reactie posten